ICC: इंटरनेशनल क्रिकेट काउंसिल आईसीसी ने ODI की रैंकिंग को ऑफीशियली अनाउंस कर दिया है ऑस्ट्रेलिया टीम ने ODI रैंकिंग में अपना पहला स्पॉट रिटेन किया है और इसके साथ ही भारत और पाकिस्तान को इस एनुअल रैंकिंग अपडेट में ऑस्ट्रेलिया को स्ट्रांग कंपटीशन दिया है और टेस्ट में नंबर वन टीम इंडिया है, ODI में नंबर वन टीम ऑस्ट्रेलिया है और T20I में भी नंबर वन टीम इंडिया है।

ICC ODI Ranking Top 3 Teams

ODI की इस टीम रैंकिंग में पहले नंबर पर ऑस्ट्रेलिया टीम है टोटल 2,714 पॉइंट के साथ और 118 रेटिंग के साथ दूसरे स्थान पर पाकिस्तान की टीम है 2,316 पॉइंट्स और 116 रेटिंग के साथ और तीसरे नंबर पर इंडिया की टीम है 3,807 पॉइंट और 115 रेटिंग के साथ।

यह भी देखें: CSK vs DC: देखिए किस तरह MS Dhoni ने मारे छक्के और जीता फैंस का दिल

Top 10 Teams in ODI Rankings

ODI कि इस अपडेटेड एनुअल रैंकिंग में चौथे नंबर पर न्यूजीलैंड की टीम है 2,806 पॉइंट और 104 रेटिंग के साथ, पांचवे नंबर पर इंग्लैंड की टीम है 2,426 पॉइंट और 101 रेटिंग के साथ और छठे नंबर पर साउथ अफ्रीका की टीम है 1,910 पॉइंट और 101 रेटिंग के साथ।

और ऐसे ही इस लिस्ट में सातवें नंबर पर बांग्लादेश की टीम है आठवें नंबर पर अफगानिस्तान की टीम है नौवें नंबर पर श्रीलंका की टीम है और दसवें नंबर पर वेस्टइंडीज की टीम है।

Irfan is a renowned automobile expert dedicated to providing accurate and reliable information to readers who are passionate about cars and the automotive industry. With a commitment to Google's Expertise, Authoritativeness, and Trustworthiness (E-A-T) standards, Irfan ensures that his stories meet the highest industry practices for accuracy and credibility.

As an experienced automotive writer, Irfan combines his deep knowledge of the industry with thorough research to deliver informative and engaging content. From the latest car models and technologies to expert reviews and industry trends, Irfan's articles provide valuable insights for car enthusiasts and consumers.

Irfan's adherence to the best industry practices guarantees that his readers receive up-to-date and trustworthy information. His passion for automobiles and dedication to accuracy make him a reliable source for those seeking the most accurate and reliable content in the automotive world.

Trust Irfan to be your go-to expert for all things related to cars and the automotive industry, where his commitment to Google's E-A-T principles ensures that you receive the most reliable and informed content available.

Leave a comment

अपना कमेंट दीजिए.